خبرگزاری کار ایران

معامله کاغذی تریلیاردی طلاهای آب شده

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۰۱

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲ مخل امنیت و نظم اقتصادی که به صورت کاغذی و خارج از عرف بیش از ۶ تریلیون طلای آب شده را معامله کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "هوشنگ حسینی" اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و پیشگیری از فعالیت های مجرمانه آنان در برهم زدن ثبات بازار، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی و عملیات ویژه پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی و کارهای اطلاعاتی پی به این موضوع بردند که ۲ نفر به صورت کاغذی و خارج از عرف بازار اقدام به معامله مقدار قابل توجهی طلای آب شده در بازار زرگران اردبیل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این ۲ نفر فاقد پروانه کسب بوده و با سوء استفاده از نوسانات بازار فعالیت مجرمانه انجام می دادند؛ افزود: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ویژه هر ۲ مجرم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از انجام بازجویی های پلیسی از مجرمان خبر داد و گفت: با ارائه دلایل و مستندات قانونی مجرمان لب به سخن گشوده و به انجام معامله کاغذی  و صوری و خارج از عرف مقدار زیادی طلا به ارزش ۶ تریلیون و ۴۹۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسینی با بیان اینکه فعالیت این ۲ مجرم مصداقی از ایجاد اختلال در نظم و امنیت اقتصادی و از بین بردن ثبات بازار است؛ تصریح کرد: برخورد پلیس با مخلان امنیت و نظم اقتصادی قاطع و منطبق با قانون خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز