خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت‌وگو با ایلنا:

فدراسیون کوهنوردی از مرگ موش در علم کوه استفاده نکرده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۹۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خبر استفاده‌ فدراسیون کوهنوردی از مرگ موش برای تلف کردن موش‌های علم کوه را تکذیب کرد.

«ابراهیمی کارنامی» مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با خبر ریختن مرگ موش در علم کوه مازندران توسط فدراسیون کوهنوردی ایران که در فضای مجازی طی روزهای گذشته مطرح شده بود، گفت: بلافاصله بعد از آن که چنین خبری را شنیدیم همکارانمان را به منطقه فرستادیم و به صورت سرزده وارد کمپ‌ها شدند، گزارشی که همکاران از شرایط منطقه دادند چیزی در مورد موضوع کشته شدن موش‌ها را تایید نمی کرد، چون آثاری از تلف شدن موش و یا آثار مرگ موش نبوده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این خبر صحت نداشت، تذکرات لازم به صورت کتبی و شفاهی به دوستان دادیم تا اقدامی نکنند که خلاف ضوابط زیست محیطی باشد، البته خود کوهنوردها هم کارگروه محیط زیستی دارند و خودشان این موارد را آموزش می‌بینند.

کارنامی افزود: با این وجود اما حتماً پایش و نظارت‌های ما بیشتر خواهد شد، تا اگر تخطی در رابطه با موارد زیست محیطی صورت گرفت با این افراد برخورد صورت گیرد البته قابل ذکر است که در گذشته هم اصلاً چنین مواردی وجود نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز