خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

عبدشاهی به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۰۸

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی عباس عبدشاهی را به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم خطاب به عبدشاهی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

عباس عبدشاهی متولد ۱۳۴۹ شهرستان سپیدان در استان فارس و دانشیار گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است.

وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده داشته و بیش از ۹۰ مقاله در مجلات علمی- پژوهشی و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

از سوابق اجرایی عبدشاهی می‌توان به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، ریاست دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی، معاونت آموزشی دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی و مدیریت گروه اقتصاد کشاورزی اشاره کرد.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای آقای سیدعطااله سیادت، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز