خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت مقابله با خودروهای شوتی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۹۰

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا، از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از دو هزار و ۹۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ستاد جلال امینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا توسط خودروهای شوتی به مدت ۷۲ ساعت در نیمه دوم شهریور ماه، با استفاده از امکانات و ظرفیت تمامی رده های انتظامی استان ها، در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح مذکور، بیش از ۹ میلیون انواع کالای قاچاق به همراه ۹۸۵ هزار و ۷۵۱ لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی کشف و یک‌هزار و ۷۳۴ متهم به قاچاق دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش دو هزار و ۹۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا ۹۲۲ دستگاه انواع خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امینی در پایان ضمن تاکید بر عزم راسخ این پلیس در مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز