خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۹۳۵

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را با حفظ سمت به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران» منصوب کرد.

به گزارش  ایلنا، در این حکم انتصاب خطاب به غفاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "مشاور اینجانب در امور ایثارگران " منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بر اساس اهداف، برنامه‌ها و خط مشی دولت تدبیر و امید و با بهره‌گیری از تجارب ارزنده اساتید، محققان، کارشناسان و همکاران متعدد و ایثارگران جامعه آموزش عالی کشور و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌ها در گسترش و تعمیق فرهنگ ایثارگران در وزارت، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات وابسته اعم از اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر و جانباز، برنامه‌های مناسبی طراحی تا به لطف الهی و فعالیت اثربخش جناب‌عالی و همکاران روحیه و منزلت این عزیزان و خانواده‌های محترمشان بیش از پیش تقویت شود.

منصور غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات علی محبی، مشاور سابق وزیر علوم در امور ایثارگران، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز