خبرگزاری کار ایران

مجلس باید کمک حال نیروی انتظامی باشد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۵۹

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی موثرترین مولفه امنیت داخلی و ارتباطات بین المللی است، گفت: لازم است که تقویت فرهنگ سازمانی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و براساس تاکیدات مقام عظمای ولایت بایستی از تجربیات دوران دفاع مقدس بهره لازم را ببریم.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ( نشست فصلی – ویدئو کنفرانسی) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی"، اظهار داشت: مقام عظمای ولایت درباره نیروی انتظامی می فرمایند"ناجا مظهر اقتدار کشور است" و از سویی به کارکنان این نیرو لقب مجاهدان فی سبیل الله داده اند که این امر برای ما یک افتخار بزرگ و عزت است و از این جهت خداوند را شاکریم.   

وی در ادامه با تاکید بر اینکه موضوع مبارزه با سرقت از جمله دغدغه های مردم است، عنوان کرد: بحمدلله در بحث سرقت های خرد و مهم و همچنین سرقت های مسلحانه و مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات داشته ایم؛ از سوی دیگر در موضوع تصادفات و جان باختگان نیز کاهش چشمگیری را شاهد هستیم که همه اینها به دلیل تلاش های شبانه روزی مجاهدان فی سبیل الله است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی موثرترین مولفه امنیت داخلی و ارتباطات بین المللی است، گفت: نیروی انتظامی از مردم و در خدمت مردم است؛ قدردان تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی مجاهدان فی سبیل الله در ستاد ناجا، شهرستان ها، مرزها و کلانتری و پاسگاه ها هستیم.

سردار رضایی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازمانی، گفت: بایستی تقویت فرهنگ سازمانی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد؛ هر فردی در سازمان باید عرق سازمانی داشته باشد و به آن عشق بورزد؛ زمانی که یک سرباز بعد از پایان دوران خدمت سربازی این مجموعه را ترک می کند بایستی به عنوان سفیر ناجا به جامعه بازگردد که این امر نیازمند تقویت فرهنگ سازمانی است.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه بایستی مثبت گرایی در سازمان را ترویج دهیم، تصریح کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لازم است که از تجربیات دوران دفاع مقدس در این امر، بهره لازم را ببریم.

وی تاکید کرد: باید انضباط، برنامه ریزی درست و ارتقاء روحیه انقلابی در سازمان مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد، از سویی فرماندهان نیز بایستی با نیروها ارتباط صمیمی ، دلسوزانه و پدرانه داشته باشند و در جهت رفع مشکلات آنان بیش از پیش تلاش کنند.  

این مقام عالی انتظامی به تشکیل قرارگاه مقابله و مبارزه  با سرقت، قرارگاه مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، تشدید و مقابله با اراذل و اوباش اشاره و بیان کرد: بایستی با تشیکل این قرارگاه ها، رضایت مندی مردم ارتقاء یابد و رعب و وحشت اراذل و اوباش نیز بیش از گذشته شود.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه قرارگاه مقابله با قاچاق کالا باید با جدیت و برنامه ریزی اصولی در مرزها و شهرها تشکیل شود، عنوان کرد: موضوعات مهم دیگری از جمله تشکیل پلیس گمرکات ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر نباید به موضوع روزمره تبدیل شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه های تحول کوپ ها و نیز جهادی و تربیت و آموزش از جمله مواردی است که باید به آن اهتمام ویژه شود، تصریح کرد: قرارگاه ارتقاء و حفظ امنیت اخلاقی( طرح های ناظر یک و دو ) بایستی استمرار داشته باشد و در جهت رفع مشکلات آن اقدامات لازم انجام شود تا جایی که طرح های 3 و 4 نیز به نحو مطلوب اجرایی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه  امروز نیروی انتظامی سخنگوی مردم است، تاکید کرد: باید هزینه های جرم متناسب با آن باشد از این رو بایستی در راستای کاهش جرایم از نمایندگان مجلس مطالبه کنیم و آنان نیز بایستی کمک حال نیروی انتظامی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز