خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا:

توصیه ما حضور حداقلی دانشجویان در دانشگاه است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۳۲

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا گفت: با توجه به خطرناک بودن رفت و آمدها، توصیه اکید ما رعایت حداقل حضور دانشجویان در دانشگاه‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهلا بختیاری، معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها گفت: حوزه سلامت در ارتباط مستقیم با معاونت دانشجویی است که در این ایام بحث اسکان دانشجویان اهمیت دارد. مطابق تصمیم دانشگاه ارایه ۱۰ درصد کلاس‌ها به صورت حضوری و ۹۰ درصد مجازی است و ما هم موظف به ارائه امکانات و ظرفیت‌ها شدیم.

بختیاری گفت: در حال حاضر اولویت برای ارایه خوابگاه با دانشجویان دکتری و ورودی‌های ۹۸ و ۹۹ در مقطع دکتری است‌. همچنین دانشجویانی که، ارایه رساله دارند و همینطور افرادی که آزمون جامع کتبی دارند می توانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند.علاوه بر اینها دانشجویان ارشد که تا بهمن ۹۹ فارغ التحصیل می‌شوند می‌تواند در خوابگاه حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما برنامه داریم اگر ظرفیت خوابگاه اجازه دهد فاغ التحصیلان سال جاری را هم بپذیریم.در مورد ارائه خوابگاه به دانشجویان کارشناسی، با توجه به اینکه کل ترم برای مقطع کارشناسی مجازی است  صرفا دانشجویانی می‌توانند خوابگاه دریافت کنند‌که بنا به گفته مدیر گروه کلاس‌های فشرده برداشتند.

او بیان کرد: تمام پروتکل‌ها در خوابگاه‌ها رعایت می‌شود، ما درخواست داشتیم که ۵۰ درصد ظرفیت و تعداد خوابگاه‌ها افزایش یابد. در حال حاضر ظرفیت برای اتاق‌ها دو نفره در نظر گرفته شده و در مورد دانشجویان کارشناسی توصیه ما این است تا جایی که امکان دارد در شهر خودشان تحصیل کنند. توصیه ما رعایت حداقل حضور دانشجویان در دانشگاه است زیرا در هر حال این رفت و آمدها خطرناک است.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا بیان کرد: در حوزه تغذیه دانشجویان، طبق دستور، بنا به تعطیلی تمام رستوان‌ها است اما برای دانشجویان خوابگاهی منتظر رسیدن آمار  تعداد دانشجویان هستیم. برنامه ریزی در این زمینه بستگی به کم و زیاد بودن آمارها دارد. اگر صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویی بتواند یک مکانی را به عنوان آشپزخانه مرکزی در نظر بگیرند که توزیع غذا در خوابگاه‌ها را داشته باشد هم به نظرم اقدام خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز