خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح کاداستر در صدر فعالیت‌های منابع طبیعی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۰۶۵

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: اصلاح هندسی نقشه های ثبتی و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در صدر فعالیت های این اداره کل قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علینقی حیدریان که در بیست و هفتمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران سخن می گفت، افزود: اصلاح هندسی نقشه های ثبتی به عنوان مهم ترین مرحله فرآیند اجرای طرح کاداستر مطرح است که برای سرعت بخشی به اجرای کامل این طرح و صدور اسناد تک برگ برای عرصه های ملی و دولتی، ضرورت ایجاب می کند تا مرحله اصلاح هندسی نقشه ها با برنامه، هدفمند و بدون وقفه انجام شود.

وی ادامه داد: طرح کاداستر یکی از اقدامات مهم ۹گانه اعلامی از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سال جاری است که در این خصوص با تعامل خوبی که بین منابع طبیعی و ثبت اسناد وجود دارد، فرآیند کاداستری شدن اراضی ملی از روند رو به رشدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان به اهمیت اجرای طرح کاداستر اشاره و اظهارکرد: طرح کاداستر با هدف تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و دولتی و حفظ انفال به مرحله اجرا درآمده است و با اجرای کامل این طرح از تعرض و سوء استفاده های احتمالی از عرصه های ملی به شدت کاسته و بسیاری از مشکلات ثبتی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز