خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

زمینه تحصیل ۱۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۴۷

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: زمینه تحصیل ۱۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل فراهم می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران که در محل اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به طرح چند موضوع در این جلسه اظهار داشت: دستورالعملی در مورد پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم بازمانده از تحصیل پیگیری شد.

وی ادامه داد: منظور افراد زیر ۱۸ سالی است که نمی توانند وارد متوسطه اول و دوم شوند؛ از اینرو آموزش و پرورش بنا دارد این افراد را تحت پوشش تعلیم و تربیت بگیرد که بدین منظور امسال آموزش ۱۰۰ هزار نفر هدف گذاری شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: برای اجرای این طرح، دستورالعملی به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود ضمن اینکه استفاده از ظرفیت خیّرین در این زمینه راهگشا است که چندین خیّر نیز اعلام آمادگی کرده اند؛ به علاوه جهت تحقق این مهم از ظرفیت ان جی اوها و سمن ها نیز استفاده می شود تا دانش آموزان را با آموزش آشتی دهند.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح و برگزاری کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود گفت: با توجه به آموزش از طریق فضای مجازی باید پیگیری شود که آموزش دارای کیفیت بالایی باشد.

وی همچنین تصریح کرد: در مورد انبوه سازان به ویژه در منطقه ۲۲ مقرر بوده تا به ازای هر ۲۰۰ واحدی که ساخته می شود مدرسه ای در کنار آن تجهیز شود؛ منتها این احکام اجرا نشده و بنا شد در نامه ای به ریاست شورا اسامی انبوه سازان ارسال و موضوع پیگیری شود، ضمن اینکه  انبوه سازانی که هزار واحد می سازند نیز باید مدرسه احداث کنند که این مهم نیز باید به دقت اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز