خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات تاکید کرد:

افزایش گشت‌های مشترک تعزیرات با تمرکز بر احتکار

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۲۲

رئیس سازمان تعزیرات بر لزوم افزایش گشت های مشترک تعزیرات با تمرکز بر احتکار تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در نشست ساماندهی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی گفت: گشت های مشترک تعزیرات باید افزایش پیدا کند و تمرکز این گشت ها بر موضوع احتکار و اختفا به قصد گرانفروشی باشد.

در این جلسه مقرر شد گشت های مشترک با هدف برخورد با تخلفات حوزه احتکار با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه ها و اتاق اصناف افزایش پیدا کند.

در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در گشت های مشترک ارائه و راهکارهای تقویت و بهبود گشت های مشترک این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این نشست به ریاست جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و با حضور محمد بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات، سلیمان رزاقی مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک، سیدیاسر رایگانی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات و سخنگو، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران و ناصر مدیحی مسئول گشت مشترک تعزیرات شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز