خبرگزاری کار ایران

بررسی ظرفیت‌های منابع طبیعی استان‌ها در دیدار رییس سازمان جنگل‌ها با نمایندگان مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۰۶

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شب گذشته با تعدادی از نمایندگان خانه ملت دیدار کرد. در این ملاقات ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های استان‌ها در حوزه منابع‌طبیعی از جمله آبخیزداری بحث و بررسی شد.

به گزارش ایلنا، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های استان‌ها در حوزه منابع‌طبیعی بویژه آبخیزداری، تسهیل و تسریع در امور بهره‌برداری و گره گشایی از کار مردم، سرعت بخشیدن به عملیات کاداستر اراضی و اصلاح شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی از جمله نکات مهمی بود که در نشست مسعود منصور - رییس سازمان جنگل‌ها - با نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و حفظ منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار کشور قول دادند در برنامه هفتم توسعه و در تصویب قانون برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای به بخش منابع‌طبیعی داشته باشند. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، حسین خسروی - نماینده مردم بیرجند، سلمان اسحاقی - نماینده مردم قائنات و زیرکوه، مصطفی نخعی - نماینده مردم نهبندان و سربیشه، مجید نصیرایی - نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس از استان خراسان جنوبی، فرشادان - نماینده مردم سنندج از استان کردستان و صالحی - نماینده مردم اقلید از استان فارس - روز گذشته جداگانه با مسعود منصور دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز