خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان ها؛

چنان عمل کنیم که زندان‌ها هم حقانیت نظام اسلامی را تبلیغ کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۴۲

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر بر ضرورت هم افزایی و همکاری در زمینه بیان دستاوردهای حقوق بشری در نظام قضایی ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی برای همکاری وجود دارد گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که برغم تلاش دشمنان، به واسطه تلاش های انجام شده در زندان نیز حقانیت نظام را تبلیغ کنیم.
 
حاج محمدی افزود: هرچند با نقطه مطلوب و آنچه بر اساس آموزه های دینی توقع هست هنوز فاصله داریم اما اقدامات و خدمات زندانبانی ما در بسیاری از شاخص ها در دنیا کم نظیر است.
 
عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان نظام و انقلاب تلاش گسترده ای برای القای فضای منفی از زندان ها دارند اما به لطف الهی و با کار جهادی کارکنان مشاهده نمودید که حتی بحران کرونا نیز در زندان ها به خوبی مدیریت شد.
 
رئیس سازمان زندان ها با طرح دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت رعایت حقوق شهروندی زندانیان گفت: دیدگاه های بزرگان ما در زمینه حقوق بشر و توجه به زندانیان از بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر مترقی تر است.
 
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه ایران و دبیر ستاد حقوق بشر در این جلسه که در محل سازمان زندان ها برگزار شد اظهار داشت: دستاوردهای زندان ها در زمینه رعایت حقوق شهروندی و ارائه خدمات مختلف به زندانیان را باید به نحو شایسته و استفاده از ظرفیت های رسانه به جهانیان عرضه کنیم.
 
وی ادامه داد: به موازات ارائه دستاوردها میتوان از تجربیات کشورهای دیگر نیز استفاده نمود.
باقری کنی افزود: یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهیم تدوین سندهای بین المللی در زمینه معرفی و ارائه موفقیت ها و دستاوردهایمان به سایر کشورهاست.
 
وی افزود: ارائه الگوی خوب به عنوان کشوری اسلامی و پیشقراول استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) وظیفه همه ماست.
 
در این جلسه تعدادی از مدیران حاضر نیز به ارائه گزارش و طرح پیشنهاد پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز