خبرگزاری کار ایران

جریمه ۳ میلیاردی مرکز تصویربرداری متخلف

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۲۸۴

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۳ میلیاردی مرکز تصویربرداری به دلیل اخذ وجه اضافی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با گزارش کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کازرون در مورد تخلف گرانفروشی یک مرکز تصویربرداری پزشکی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه اول تعزیرات حکومتی کازرون قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق کارشناسی های انجام شده مشخص شد که این مرکز متخلف، اقدام به اخذ وجه مازاد بر تعرفه اعلام شده از مراجعین کرده و از این بابت مرتکب تخلف شده بود.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت پس از احراز تخلف، حکم به جریمه ۳ میلیارد و سیصد میلیون ریالی این مرکز تصویربرداری صادر کرد.

سالاری ضمن هشدار در خصوص اخذ هرگونه وجه اضافه در ارائه خدمات درمانی تصریح کرد: شهروندان چنانچه شکایتی در این خصوص داشته باشند، می توانند مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام تا پس از بررسی و انجام کارشناسی، پرونده در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز