خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۱۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در داخل زمین‌های کشاورزی جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه و دپوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در زمین های کشاورزی در محدوده کهریزک بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: با دریافت این خبر تیمی از کارآگاهان این پلیس بلافاصله به محل اعلامی اعزام و پس از بررسی اولیه مشخص شد آدرس اعلامی محل نگهداری دام بوده و داخل زمین های کشاورزی است و همچنین یک دستگاه خودرو نیسان حاوی کالای قاچاق  در آن مکان متوقف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت مالک زمین های کشاورزی شناسایی و به محل دپو کالاها دعوت شد، گفت: مالک زمین اظهار داشت، قطعه زمین کشاورزی را به اجاره واگذار کرده است و از دپو و جمع آوری کالای قاچاق در این مکان بی اطلاع است.

وی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو ۵۸ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۳۰ هزار و ۵۰۵ ثوب پوشاک، ۳۷۱ جفت کفش و ۱۵۸ رول پارچه کشف شد.

سرهنگ گودرزی افزود: با هماهنگی های قضائی دستگیری مالک اموال قاچاق در دستور کار قرار دارد و کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی در خاتمه بیان کرد: قاچاق کالا موجب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا پلیس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز