خبرگزاری کار ایران

مشاغل مورد پذیرش پزشکی قانونی در آزمون استخدامی امسال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۵۲

​معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به استخدام ۲۰۰ نفر در پزشکی قانونی از طریق آزمون استخدامی امسال جزئیات نحوه شرکت و مشاغل و پست های مورد نیاز سازمان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، رضا حاج منوچهری گفت: در آزمون استخدامی پیش رو مجوز به کارگیری ۲۰۰ نفر به سازمان داده شده است و ما در قالب برگزاری این آزمون بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را پذیرش خواهیم کرد.

وی افزود: مشاغل و پست های در نظر گرفته برای این آزمون بر اساس نیاز سازمان تعیین شده که عمدتا نیروهای فنی و تخصصی هستند و با به کارگیری آنان بخشی از مشکلات سازمان در حوزه کمبود نیروی انسانی مرتفع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سازمان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از پست های سازمان بلاتصدی و خالی است که امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم بتوانیم نیروهای مورد نیاز خود را به کارگیری کنیم.

حاج منوچهری در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی امسال خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری آزمون با توجه به شرایط خاص کشور (همه گیری کرونا)، توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد اما علاقه مندان برای ثبت نام در این آزمون تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه ۲۹ شهریور فرصت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان آموزش و سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گفته وی در آزمون استخدامی سال جاری مشاغلی همچون پزشک متخصص و عمومی، دندان‌پزشک، کارشناس امور آزمایشگاه، کاردان پزشکی قانونی، کارشناس تحلیلگر سیستم، حسابدار، کارشناس امور مالی، متصدی امور دفتری و .... در پزشکی قانونی پذیرش خواهند شد که جزئیات آن در لینک زیر در دسترس است.

دفترچه آزمون استخدامی سال ۹۹ (صفحات ۳۶۲ تا۳۶۸ مربوط به پزشکی قانونی است)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز