خبرگزاری کار ایران

شعار هفته ناجا؛ "با هم برای امنیت و سلامت"

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۴۶

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال ۹۹ "با هم برای امنیت و سلامت" انتخاب شده است، گفت: نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از کارکنان و خانواده آنان از جمله اولویت ها در هفته ناجاست.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی در تشریح جزئیات برنامه های هفته ناجا سال ۹۹ اظهارکرد: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود این در حالیست که با عنایت به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا و وضعیت حوزه سلامت کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا طی برگزاری جلسات و اخذ تدابیر، شروع هفته ناجا سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا 2 آبان مورد تایید قرار گرفته است.

اجرای برنامه های هفته ناجا با رعایت پروتکل های بهداشتی

وی با بیان اینکه با توجه به برگزاری هفته ناجا در هفته اول ربیع الاول امکان اجرای برنامه های متنوعی فراهم است، گفت: بنابراین با توجه به اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه برنامه ها بر اساس ملاحظات بهداشتی لازم طراحی شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: سیاست اصلی بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرارگرفته و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم ها و پخش رسانه ای در کلیه حوزه ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

لزوم توجه به مضمون و اهداف شعار هفته ناجا

شرفی با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال ۱۳۹۹ با عنوان "با هم برای امنیت و سلامت" انتخاب شده است، گفت: می بایست در اجرای کلیه برنامه ها مضمون و اهداف شعار تعیین شده مورد توجه همگان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان اظهارکرد: در گرامیداشت هفته ناجا سال ۱۳۹۹ بر اجرای برنامه های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش های کارکنان و خانواده آنان، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی و ... تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز