خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر چین مطرح شد:

ارتقای امنیت، محصول توسعه تعامل دیپلماسی پلیسی کشورها

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۶۰

رئیس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با سفیر کشور چین در تهران بر لزوم ارتقای سطح امنیت با استفاده از توسعه تعامل دیپلماسی پلیسی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "هادی شیرزاد" رئیس پلیس بین الملل ناجا با "چانگ هوا " سفیر کشور چین در تهران، در محل پلیس بین الملل ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد که در این دیدار سردار "هادی شیرزاد" با اشاره به روابط دوستانه و استراتژیک بین پلیس جمهوری اسلامی ایران و پلیس کشور چین اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران، خواستار انتقال تجربیات خود به کشور چین و ایجاد کارگروه پلیسی بین نیروی انتظامی و وزارت امنیت چین و مقامات مرتبط جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته توسط پلیس جمهوری اسلامی ایران برای برخورد با متهمان بین المللی بر لزوم ارتقای سطح امنیت با استفاده از توسعه تعامل دیپلماسی پلیسی تاکید و عنوان کرد: هر چه تعامل پلیس کشورها گسترش یابد، امنیت در جهان ارتقاء یافته و تلاش هر چه بیشتر در همین عرصه زمینه ساز مبارزه با جرایم بین المللی خواهد شد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ادامه "چانگ هوا" سفیر کشور چین ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا در جهان گفت: کشور ما آماده هرگونه همکاری در خصوص هوشمندسازی هر چه بیشتر پلیس جمهوری اسلامی ایران بوده و از سویی رشد مناسبات و روابط دیپلماسی پلیسی فی مابین جمهوری اسلامی ایران و کشور چین لازمه همکاری‌های دو جانبه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز