خبرگزاری کار ایران

نقش مهم مشارکت همگانی در حفظ و احیای عرصه‌های طبیعی

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۵۶

رئیس گروه مشارکت های مردمی دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به اهمیت و نقش همیاران طبیعت و مشارکت های مردمی در پیشبرد فعالیت های منابع طبیعی اشاره و اظهارکرد: با توجه به پراکندگی و وسعت زیاد عرصه های منابع طبیعی، سازمان جنگل ها به تنهایی قادر به حفظ و احیای این عرصه ها نیست و این امر مستلزم مشارکت همگانی است.

به گزارش ایلنا، فرهاد گودرزی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تبیین فعالیت های آموزشی، ترویجی و مشارکتی سال جاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران  خاطر نشان کرد: از آنجائی که فعالیت های منابع طبیعی بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد، طرح همیاران طبیعت و جلب مشارکت های مردمی با هدف تحقق بخشیدن به امر مشارکت همگانی در پیشبرد اقدامات مرتبط با منابع طبیعی در دستور کار جدی سازمان جنگل ها و ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور قرار دارد.

وی اضافه کرد: همیاران طبیعت افرادی هستند که به صورت انفرادی یا گروهی سازمان جنگل ها را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی یاری می کنند.

به گزارش اداره منابع طبیعی استان تهران همیاران طبیعت در قالب سه بخش همیار طبیعت مروج، محافظ و دانش آموز با مجموعه منابع طبیعی همکاری مستمر دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز