خبرگزاری کار ایران

تقویت سامانه‌های سیار امدادی از اولویت‌های معاونت بهداد ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۳۲

معاون بهداد ناجا از تقویت و به روز رسانی ناوگان سامانه‌های سیار امدادی ناجا در راستای رسالت خطیر این معاونت در پشتیبانی از رزم و مأموریت‌های پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا حسینی" در جریان بازدید از رزمایش "سامانه های سیار امدادی" یگان های مستقر در شهر تهران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مأموریت های گسترده و پیچیده ای را از داخل شهرها تا اقصی نقاط مرزهای کشور با هدف ایجاد امنیت پایدار و حاکمیت نظام اسلامی دنبال می کند.

معاون بهداد ناجا با اشاره به رسالت خطیر این معاونت در پشتیبانی امدادی از رزم و مأموریت های پلیس، اظهار کرد: تقویت و به روزرسانی سامانه‌های سیار امدادی به سبب اهمیت و نقشی که در کاهش خسارات و عوارض جانی ناشی از مأموریت ها دارند از اولویت های ویژه ای است که در این معاونت دنبال می شود.

وی برخورداری از ناوگان امدادرسانی به روز و متناسب با مأموریت های ناجا در مناطق جغرافیایی مختلف را عامل کاهش ۶۰ تا ۶۵ درصدی عوارض جانی ناشی از مأموریت های پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: امداد رسانی به موقع و موثر به مجروحان در صحنه حادثه تحت سامانه های امدادی سیار به روز و مجهز می تواند دو برابر خدمات رسانی در مراکز درمانی موثر باشد.

معاون بهداد ناجا با بیان این که تقویت سامانه های سیار امدادی همه ساله در برنامه های این معاونت قرار داشته است، تصریح کرد: با حمایت های هیئت رئیسه محترم ناجا در آینده نیز این هدف مهم را با همت، هم افزایی، قدرت و سرعت بیشتر در راستای پشتیبانی حداکثری از مأموریت های حافظان امنیت پایدار این مرز و بوم دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسینی هدف از اجرای رزمایش سامانه های سیار امدادی را بازبینی و ارزیابی میزان آمادگی، سرعت عمل و نحوه نگهداشت و مراقبت از این سرمایه های سازمانی ذکر کرد و از دست اندرکاران تدارک و اجرای رزمایش به ویژه جانشین معاونت بهداد و مسئولان اداره امداد و انتقال این معاونت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز