خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

دستگیری عاملان فروش آمپول تقلبی کرونا در شهریار

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۶۸۹

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه ۶ تن از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، سردار " محسن خانچرلی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۶ اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به بیماری کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب اقدام به فروش ۴ عدد آمپول تقلبی کرونا با مارک تجاری Remedesivir به مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال را کردند به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی موفق شدند ۲ تن از کلاهبرداران را در شهریار شناسایی و در عملیاتی ویژه، متهمان را حین فروش ۲ عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به همدستی با ۳ تن دیگر اعتراف کردند، گفت: ۳ متهم دیگر این پرونده نیز با اقدامات تخصصی پلیس روبروی بیمارستانی در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

سردار خانچرلی در ادامه با بیان اینکه متهمان تاکنون ۵۲ عدد از این آمپول ها را هر کدام به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته و مبلغی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  به این بهانه از آنان کلاهبرداری کردند، افزود: تاکنون ۶ تن از مصرف کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران که به بیماری کرونا مبتلا بودند، جان باخته اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه، متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌ مختلف در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون فروش "داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و ... " قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند که ضرورت دارد هموطنان در این زمینه هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار خانچرلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز