خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش :

انتخاب رشته کارشناسی ارشد امشب پایان می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۵۵۵

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۱۸۲ هزار و ۲۲۰ نفر نسبت به انتخاب رشته در کارشناسی ارشد سال ۹۹ اقدام کرده‌اند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، دربار آخرین آمار انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ گفت: تا این لحظه ۱۸۲ هزار و ۲۲۰ نفر  نسبت به انتخاب رشته در کارشناسی ارشد سال ۹۹ اقدام کرده‌اند. در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد آنها در جلسه آزمون حاضر شده‌اند. تعداد مجازین به انتخاب رشته ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ نفر است.

وی ادامه داد: از تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تاکنون ۱۷۸ هزار و ۸۱۵ نفر فرم انتخاب رشته خود را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از پنجشنبه ۱۳ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

زرین آمیزی تاکید کرد: با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور فرصت دارند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. همچنین داوطلبانی که پیش از این انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند در فرصت باقیمانده نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز