خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

پلمب ۱۳۵ خانه در محله شوش، مولوی و هرندی

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۳۵

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: طی بیش از یکسال گذشته ۱۳۵ منزل که در آن‌ها ۸۳۰ اتاقک برای مصرف مواد مخدر ساخته شده است در محله شوش، مولوی و هرندی پلمب شدند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه بازدید از محله شوش که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه بیش از یکسال از پاکسازی شوش، مولوی و هرندی می‌گذرد و یکی از دغدعه‌های جدی ما پاکسازی شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار است، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این مناطق حضور دارند و پاکسازی این مناطق از اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته پارک‌ها، معابر و خیابان‌های آن پاکسازی شده است؛ همه دستگاه‌ها در راستای پاکسازی محله شوش تلاش کردند و محل‌هایی که جولانگاه معتادان بود را به محلی برای تفریح خانواده‌ها تبدیل کردند.

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی به عنوان پیشران عملسات پاکسازی محله شوش، مولوی و هرندی تا کنون ۹۳۷ عملیات به مرحله اجرا درآورد.

وی گفت: پلیس هیچگاه از پاکسازی این مناطق خسته نخواهد شد؛ شیوع کرونا مشکلاتی برای ما ایجاد کرد اما کار جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان متوقف نشد‌.

وی افزود: برخورد جدی با خرده فروشان، قاچاقچیان و جمع‌اوری معتادان متجاهر نیاز به عزم جدی است؛ امروز نیازمند افزایش ۱۰ هزار نفری در حوزه نگهداری معتادان متجاهر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید مراکز DIC‌ (مراکز توزیع متادون) در منطقه شوش، مولوی و هرندی به حاشیه شهر انتقال پیدا کنند.

سردار رحیمی افزود: امروز باید به خانه‌‌هایی که ۲۵ سال فقط محلی برای مصرف مواد مخدر است و تبدیل به مخروبه شده است و غیر قابل سکونت است باید رسیدگی شوند.

وی ادامه داد: طی بیش از یکسال گذشته ۱۳۵ منزل که در آن‌ها ۸۳۰ اتاقک برای مصرف مواد مخدر ساخته شده است پلمب شدند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز