خبرگزاری کار ایران

توضیح بهزیستی درباره بیمه فرزندان تحت پوشش این سازمان

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۱۸

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی درباره بیمه فرزندان تحت پوشش بهزیستی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره بیمه فرزندان تحت پوشش بهزیستی گفت: تمام بچه‌هایی که در مراکز تحت پوشش بهزیستی هستند و شامل ۱۰ هزار نفر می‌شوند و همه فرزندانی که تحت پوشش بهزیستی بوده و در کنار خانواده‌های سببی و نسبی هستند تحت پوشش بیمه هستند.

وی ادامه داد: این کودکان تا سن ۲۳ سالکی از این خدمات بیمه برخوردار می شوند البته ممکن است برخی به هر دلیلی تحت پوشش قرار نگرفته باشند که به ما یا بهزیستی شهرستان یا استان مراجعه کنند اقدامات لازم برای برقراری بیمه سلامت انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: فرزندانی که در مراکز بهزیستی هستند و شناسنامه دارند و هویت‌شان مشخص است تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. در سال‌های گذشته برای بیمه بچه‌هایی که اوراق هویتی نداشتند با مشکل مواجه بودیم اما با تفاهم‌نامه‌ای که با بیمه سلامت ایرانیان منعقد شده است این افراد با ارائه نامه از بهزیستی می‌توانند موقع بستری از بیمه استفاده کنند تا برای شناسنامه آنها اقدام شود.

فرید درباره فرزندان تحت پوشش بهزیستی که بیمه نشده‌اند، گفت: این افراد در مرحله اول به بهزیستی شهرستان یا استان مراجعه کنند و اگر حل نشد با سازمان بهزیستی کشور تماس بگیرند و اگر مشکل حل نشود ما از طریق ستاد اقدام می‌کنیم. برنامه ما این است که همه فرزندان تحت پوشش باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز