خبرگزاری کار ایران

تقی‌زاده مطرح کرد:

تسریع ایجاد فضاهای آموزشی در محلات هدف بازآفرینی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۹۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت نوسازی مدارس گفت: ایجاد فضاهای آموزشی در محلات هدف بازآفرینی در استان تهران تسریع می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد تقی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی با اشاره به فضاهای آموزشی مورد نیاز در سطح شهرستان ها و در محلات هدف بازآفرینی اظهار داشت: آموزش و پرورش فضاهای آموزشی مورد نیازش را اعلام کرد و از آنجا که منابع مالی مهم ترین مانع در مسیر تامین فضاهای آموزشی می باشد، قانون ملاک عمل قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در قانون پیش بینی شده که با استفاده از تغییر کاربری املاک مازادی که دستگاه ها دارند می توان نسبت به نوسازی مدارس اقدام کرد؛ از اینرو مقرر شد کمیته ای متشکل از آموزش پرورش، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و استانداری جلسه تخصصی برگزار و این موارد را احصا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: مشکلات در حوزه سند رسمی مالکیت آموزش و پرورش موانعی را در مسیر نوسازی مدارس ایجاد کرده که قرار شد کمیته ای با حضور اداره ثبت، آموزش پرورش و دبیرخانه ستاد بازآفرینی تشکیل و موضوع اسناد مالکیت آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود.

تقی زاده در ادامه در مورد مراکز فنی و حرفه ای در شهرستان ها گفت: در مورد آموزش فنی و حرفه ای نیز مقرر شد مرکز فنی و حرفه ای بهارستان تا پاییز راه اندازی شود و در سایر شهرستان ها نیز هماهنگی و همکاری مورد نیاز جهت برگزاری کلاس های آموزشی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز