خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام شد:

صدور حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک برای توزیع بین مطب‌ها و پزشکان

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۷۷

حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک در مرداد ماه سال جاری برای توزیع بین مطب ها و پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی امور پزشکان، صادر شده و در دست انجام است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وبدا، حسب اعلام اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو درخصوص حواله های صادر شده برای سازمان نظام پزشکی، به اطلاع می رساند، با عنایت به مصوبات ستاد کرونای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به ضرورت در اختیار قراردادن اقلام حفاظت فردی برای پزشکان به منظور ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مردم شریف و بیماران نیازمند، حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک در مرداد ماه سال جاری برای توزیع بین مطب ها و پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی امور پزشکان صادر شده که در دست انجام است.
 
لازم به ذکر است که حواله هایی نیز برای سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه نیز صادر شده است که در همه موارد نحوه توزیع اقلام پیگیری و رسیدگی می شود. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز