خبرگزاری کار ایران

ارائه بسته‌های معیشتی و بهداشتی به نیازمندان اقلیت‌های دینی

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۰۱۷

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، ۲۱۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی به نیازمندان اقلیت‌های دینی ارائه شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور جعفر صباغیان، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد و شارلی انویه تکیه، نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی، تعداد ۲۱۰۰ بسته بهداشتی مقابله با کرونا و ۷۰ بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان جامعه اقلیت‌های دینی آشوری ارسال شد.

صباغیان، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در این مراسم که در انجمن آشوریان و کلدانیان برگزار شد، گفت: کمیته امداد به عنوان بال مهربانی نظام بدون توجه دین و مذهب افراد، کمک‌های خود را به تمام نیازمندان جامعه اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است، افزود: نتیجه ارائه همه خدمات در حوزه‌های مختلف کمیته امداد از جمله اشتغال‌زایی، مسکن، امور فرهنگی و ... باید خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تاکید کرد: این نهاد آمادگی دارد برای اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند آشوری و کلدانی به طور جدی اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در ادامه این مراسم شارلی انویه تکیه، نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی با یادی از امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد برای رسیدگی به امور نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مصمم هستیم با کمیته امداد برای شناسایی  اقشار نیازمند و ارائه خدمات بهتر به آنها تعامل سازنده‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز