خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری درخصوص عدم تشکیل صندوق توسعه محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۹۷

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ماده ۳۰ برنامه پنج ساله سوم توسعه است تسریع می‌کند شهرداری موظف به تشکیل صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فرام کردن ساز وکارهای لازم در جهت توسعه محیط زیست است، اما تاکنون به رغم اینکه چند بار درباره آن تذکر دادیم‌، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدر اعظم نوری در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر بنده مربوط به ماده ۳۰ برنامه پنج ساله سوم توسعه است که تسریع می‌کند شهرداری موظف به تشکیل صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فرام کردن ساز وکارهای لازم در جهت توسعه محیط زیست است.

وی ادامه داد: اما تاکنون به رغم اینکه چند بار آنرا تذکر دادیم‌ هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نوری گفت: نکته دیگری که جای تقدیر و تشکر دارو در خصوص دو اقدام موثر و زیرساختی در شهرداری تهران است. توافق خیلی مبارکی بین وزارت نیرو شهرداری در جایگزینی پساب و آب خام انجام شد که اتفاق مبارکی است.

نوری گفت: افتتاح سه پروژه در حوزه پسماند در راستای هوشمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های بیشتر بازیافت نیز در روزهای اخیر اجرا شد که از جمله اقدامات خوب در حوزه پسماند است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح جامع مدیریت پسماند حتما تا آبان ماه عملیاتی خواهد شد، گفت: طرح کاپ در راستای این طرح در حال اجرا است و می‌تواند خواسته‌های مردم تهران و مدیریت شهری را برآورده کند و در این راستا از سازمان مدیریت پسماند، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و مجموعه خدمات شهری تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز