خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم شهر را به سلیقه خودمان بسازیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۴۷

عضو شورای شهر تهران نسبت به نادیده گرفتن سلیقه مردم در توسعه طرح های شهری به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درتذکری با اشاره به سالروز ۱۷ شهریور گفت: میدان ۱۷ شهریور خیلی مهم است و این روز نقطه عطفی بود اما ما هیچ کاری برای این میدان انجام ندادیم.

او ادامه داد: آرایش، تندیس و یا نماد ویژه ای برای آن منظور نکردیم و اقدامی که در قد و قواره این دوره معاصر پایتخت باشد انجام نشده است.

مسجدجامعی با بیان اینکه اینجا بین چند شهرداری تقسیم شده است افزود: ما در شهرداری حرف‌هایی برای خودمان داشتیم، به ویژه در دوره‌ای که شهردار شهرساز است. شهرداری در قصه شهر دانای کل نیست و همه حرف را نمی‌نزد بلکه مدیریت می کند تا همه حرف بزنند.

او با بیان اینکه ما حرف هایی می زنیم که فراموش می شود، گفت: ما نظراتی داریم از جمله اینکه نمی توانیم همه شهر را به سلیقه خودمان بسازیم و باید سلیقه مردم را نیز درنظر بگیریم که این حرف ها دارد فراموش می شود.

اوبا اشاره به تغییرات در خیابان کریمخان گفت: به راسته کریمخان اشاره می کنم اما کلیت دارد. در این راسته پیاده رو های معمارانه ای خود کتابفروش ها ساختند و بدون اطلاع همه شهرداری آنها را خراب کرد. این نحوه دخالت در امور توسط شهراری درست نیست. چه ضرورتی داشت پیاده روهای خیابان کریمخان را خراب کنیم و آنرا یکدست کنیم در حالی که می توانست بازپیرایی شود و به این نگاهی که منجر به حذف مردم می شود اعتراض دارم.

مسجدجامعی تاکید کرد: نباید سلیقه خودمان را به این جهت که قدرت داریم نادیده بگیریم و خود عقل کل پنداری را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز