خبرگزاری کار ایران

اعلام اصلاحات دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۹۹

​سری دوم اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۹ از سوی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور منتشر شد.

به گزارش ایلنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه‌های پنجم مرداد و دوم شهریور و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید (سری دوم)، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مربوط بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

 آن دسته از متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. همچنین به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه مورخ هفتم مهر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته مذکور و مندرجات اطلاعیه‌های فوق، منحصرا به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (لینک سامانه پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری – مهرماه ۱۳۹۹) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های انتخابی تا تاریخ فوق در آزمون مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز