خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

تشکیل میز استان تهران در بانک مرکزی تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۵۸۸

معاون استاندار تهران با اشاره به لزوم حل مشکلات ارزی واحدهای اقتصادی استان بر تسریع در تشکیل میز استان تهران در بانک مرکزی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم های استان با اشاره به لزوم تامین ماسک مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت: طبق نیازسنجی دانشگاه ها، روند تولید و توزیع ماسک در استان تهران تسریع می شود.

وی ادامه داد: سازمان صنعت و معدن و همچنین سازمان غذا و دارو هماهنگی لازم را به عمل بیاورند تا تعداد ماسک مورد نیاز در کارخانه های استان تولید و بر اساس لیست تهیه شده توزیع صورت گیرد تا دانشگاه ها در تامین ماسک و اقلام بهداشتی با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ارزی واحدهای تولیدی و اقتصادی بزرگ استان تصریح کرد: این جلسات به صورت مستمر و با حضور نماینده بانک مرکزی برگزار می شود تا مشکلات واحدهای اقتصادی در این زمینه مرتفع شود.

عسگری گفت: طبق مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل میز استان تهران در بانک مرکزی مصوب شده و پیگیر هستیم تا به زودی این امر محقق شود تا در روند بررسی و رفع مشکلات تسریع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز