خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۵۲ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۴۳۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف بیش از ۲۵۲کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات یک قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر شناسایی و دستگیرشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران سابقه دار مرگ به نام "ناصر" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور خریداری و با استفاده از یکدستگاه خودرو پژو قصد انتقال آن از مبدأ زاهدان به بندرعباس و سپس به تهران را دارد تا در فرصتی مناسب اقدام به توزیع گسترده آن نماید.

حسنوند تصریح کرد:به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد. در ادامه ماموران موضوع را بلافاصله با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمان درمیان گذاشتند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری قاچاقچیان سابقه دار آغاز شد.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به شهرستان کرمان اعزام شدند و با رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه وی در نهایت شب گذشته در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه با رعایت موازین شرعی و قانونی موفق شدند خودرو مذکور را در حوالی شهرستان منوجان متوقف و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار ۲۵۲کیلو تریاک که را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان کرمان منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز