خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

رئیس پارک علم و فناوری سمنان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۰۷

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس پارک علم و فناوری سمنان را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی،  محسن نظری را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری سمنان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری سمنان منصوب می‌شوید.

امید است با تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان، شرایط لازم برای توسعه پارک و ظرفیت‌سازی برای رشد شرکت‌ها و مؤسسات فراهم شود. انتظار می‌رود ایجاد روابط مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان و همراهی و همکاری با نقش آفرینان زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، زمینه‌ساز بهره‌گیری بیشتر کارآفرینان و دانشگاهیان از ظرفیت‌های فراهم شده در پارک، ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات مستقر در پارک، ارتقای توانمندی‌ها و توسعه کیفی مؤسسات شده و مورد اهتمام جدی جناب‌عالی در پارک علم و فناوری سمنان قرار گیرد.

انشاالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

نظری، دارای دکتری تخصصی مهندسی مکانیک، تبدیل انرژی و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود است.

وی چاپ بیش از ۱۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی در مجلات معتبر بین المللی و ملی، پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی شاهرود در سال‌های ۹۱ تا ۹۶، پژوهشگر و فناور برتر استان سمنان در سال ۹۵، استاد نمونه آموزشی در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و عضو دانش‌آموختگان برتر آموزشی، پژوهشی و فناوری بنیاد نخبگان کشوری را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی نظری می‌توان به مدیر امور بین‌الملل دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت ۲ سال، مشاور رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و مدیر روابط عمومی دانشگاه به مدت ۲ سال، مدیر پژوهشکده دانشجویی و عضو شورای پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود، مدیر فنی مجتمع فولاد شاهرود به مدت ۲ سال، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان تولیدی سطح ۱ علم گستران صنعت از سال ۱۳۹۳ تاکنون، طراح و سازنده آب شیرین کن‌های حرارتی در شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت ارتا از سال ۹۷ تاکنون، عضو هیئت تحریریه مجله علمی و پژوهشی مهندسی مکانیک ایران، عضو کمیته فناوری و کار آفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود، عضو کارگروه آب‌های نامتعارف وزارت جهاد کشاورزی و مدیر گروه تبدیل انرژی و عضو شورای پژوهشی / تحصیلات تکمیلی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت ۴ سال، اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات  سید محمد اسماعیل جلالی، رئیس سابق پارک علم و فناوری سمنان در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز