خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد:

اساتید دانشگاه نواقص آموزش مجازی را شناسایی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۴۰

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استادان طوری مشکلات آموزش در فضای مجازی را شناسایی و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند که در این فضا از اسیر به امیر تبدیل شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام‌ محمد شریفانی در نشست هم‌اندیشی با دبیران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: از هویت خودمان و از ظرفیت‌ اندیشه، فکر و توانایی‌های اعضای هیئت علمی و سرمایه‌های جوانانی که در دانشگاه هستند غافل نشوید.

وی با توجه به اثرگذاری هر استاد بر چندین دانشجو گفت: در مدیریت دانشگاه اگر استادان بخواهند حتی در فضای اقتصادی فعلی کشور می‌توانند کاری کنند که دانشگاه آزاد سرآمد دانشگاه‌های کشور شود؛ چراکه علاوه بر وجود زیرساخت خوب و امکانات، این نهاد علمی از ۳۰ هزار استاد به عنوان سرمایه‌های انسانی و از فکر و اندیشه آنها بهره‌مند است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری بیماری کرونا، تاکید کرد: اینویروس به‌صورت غیرقابل پیش‌بینی دنیا را متحول کرده اما از سویی فرصت خوبی از طریق فضای مجازی در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده و باید در همین جلسات آسیب‌ها و مشکلات آن شناسایی شود.

شریفانی خاطرنشان کرد: چه‌بسا که با رفع نواقص آموزش در فضای مجازی تحول عظیمی در دانشگاه‌ها رخ دهد و باید استادان طوری مشکلات آموزش در فضای مجازی را شناسایی  و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند که در این فضا از اسیر به امیر تبدیل شویم.

این مبلغ مذهبی ماه محرم و اثرگذاری ماندگار مکتب امام حسین(ع) بر جامعه‌جهانی در طول ۱۴۰۰ سال را یادآور شد و افزود: چهار شاخص اصول و مبانی، اهداف، بایدها و نبایدها و روش‌های  مکتب امام حسین(ع) قابل تأمل است.

این مسئول دانشگاهی گفت: بر ما واجب است در این چهار حوزه مطالعه کنیم و با بازنگری نظام‌مند مکتب امام حسین (ع) و آموزش آن به دانشجویان و جامعه خود را متحول کنیم و این تغییر نگاه را باید به تمامی حوزه‌های کشورداری، اداره دانشگاه، تربیت و سبک زندگی تسری دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز