خبرگزاری کار ایران

سالاری:

سازمان املاک و معاونت مالی شهرداری تهران در خصوص املاک واگذار شده شفاف‌سازی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۹۱

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از عدم تحقق بودجه غیرنقد شهرداری تهران و عدم شفاف سازی در خصوص وضعیت املاک واگذار شده شهرداری انتقاد کرد و خواستار مواخذه مدیران مربوطه در این خصوص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسابرسی ۴ ماهه ماهه اول امسال شهرداری تهران با انتقاد از عدم تحقق بودجه غیرنقد شهرداری تهران در این وضعیت نامناسب منابع درآمدی شهرداری گفت: ضرورت دارد رییس و اعضای شورای شهر تهران  در این خصوص تصمیم گیری جدی و اساسی کنند، نمی توان فقط شنونده مشکلات و ناکارآمدی بود و بایستی جلسه ای با معاونت مالی و سازمان املاک شهرداری در این خصوص به فوریت داشته باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان املاک و معاونت مالی شهرداری ما نه توانسته اند بودجه غیرنقد را محقق کنند و نه توانستند تمامی املاک واگذار شده را برگردانند و در مورد آنها شفاف سازی کنند و ما بشدت مورد مواخذه افکار عمومی هستیم که چرا در مورد املاک واگذار شده شفاف سازی نمی کنیم.

سالاری افزود: در بحث بودجه غیرنقد هم باید گفت که در شهر تهران تحقق درآمد غیرنقد آنهم در این شرایط افزایش قیمت املاک، کار راحتی است و جای سوال است که چرا باید تنها یک درصد این بودجه محقق شود لذا باید جلسه ای اضطراری در این خصوص با مسئولان مربوطه برگزار کرد تا مواخذه شوند و در این مورد توضیح دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز