خبرگزاری کار ایران

مشکلات مدارس جنوب تهران در تامین امکانات دسترسی دانش‌آموزان/ برخی خانواده‌ها امکان تامین ماسک را ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۸۷

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در برخی مناطق حتی تامین ماسک دانش آموزان برای برخی خانواده‌ها سخت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: در بند ب وظایف اجرائی تامین امکانات بهداشتی در مقاطع تحصیلی و آموزشی تاکید شده است. 

او ادامه داد: براساس این سند، اعتباراتی تخصیص داده شده است که بخشی متمرکز در خزانه است و بخشی در مناطق شهرداری تا براساس اعتبارات هزینه کنند. اعتبار بخش متمرکز ۳۴ میلیارد تومان است که در بودجه مناطق ۲۲ گانه اخذ می شود. 

مسجدجامعی با اشاره به نگرانی خانواده‌های تهرانی از حضور فرزندانشان در مدارس گفت: خانواده‌های تهرانی به شدت نگران هستند و این در حالی است که وضعیت مدارس دولتی جنوب تهران نامناسب‌تر است و این مدارس علاوه بر این که کمبود دارند، در تامین امکانات دسترسی دانش آموزان همچون تبلت و کامپیوتر نیز مشکلاتی دارند.

او با بیان این که در برخی مناطق حتی تامین ماسک دانش آموزان برای برخی خانواده‌ها سخت است، گفت: پیشنهاد می‌شود منابع مصوب شورا در ارائه خدمات این چنینی متمرکز شود تا مشکل برخی خانواده‌ها حل و فصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز