خبرگزاری کار ایران

تصویب یک فوریت طرح اصلاح رویه‌های نحوه انجام فعالیت‌های خدمات شهری در راستای حمایت از کارگران

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۶۴

یک فوریت طرح اصلاح رویه‌ها و فرآیندهای حاکم در نحوه انجام فعالیت‌های خدمات شهری و نحوه حمایت از خانواده‌های متوفیان در شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح اصلاح رویه‌ها و فرآیندهای حاکم در نحوه انجام فعالیت‌های خدمات شهری و نحوه حمایت از خانواده‌های متوفیان روی میز بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. 

احمد مسجد جامعی که این طرح را پیشنهاد داد، در دفاع از آن گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد بروز سوانحی که منجر به مجروح یا کشته شدن کارگران خدمات شهری شده هستیم که این حوادث باعث از بین رفتن جان کارگران و کارکنان  پیمان کاری شده است.

او ادامه داد: براساس این طرح شهرداری تهران ظرف سه ماه موظف به ارائه لایحه‌ای است تا با یک کار کارشناسی بر نحوه وقوع سوانح، رویه‌ها در این زمینه اصلاح شود.

او با بیان اینکه ما برای همه اصناف «خانه» ساختیم افزود: اما برای پاکبانان، رانندگان تاکسی و شرکت واحد اتوبوسرانی خانه‌ای نداریم. چرا ما خانه پاکبان به مانند خانه نویسندگان نداریم؟ لازم است در این طرح علاوه بر اصلاح رویه‌های حاکم بر نحوه انجام فعالیت‌های خدمات شهری، در مورد ارائه خدمات فرهنگی نیز چاره اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت این طرح رای مثبت دادند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز