خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

برخورد شدید یک دستگاه سواری بی ام و با ایستگاه اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۶۰

سرهنگ رنجبر از برخورد شدید یک دستگاه سواری بی‌ام‌و با ایستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 14:30 ظهر دیروز در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر(عج)نرسیده به مطهری یک دستگاه سواری ب ام و به شدت با  ایستگاه اتوبوس برخورد می نماید .

رنجبر گفت : تیم کارشناسی (منطقه6) پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حضور یافتند و با توجه به غیر قابل حرکت بودن این وسیله نقلیه با کمک جرثقیل این خودرو را از موقعیت خارج نمودند .

وی افزود : عوامل پلیس راهور در محل حضور داشتند و مشغول جذب بار ترافیکی بودند.

وی گفت: به همین علت شاهد بار ترافیک سنگین در محدوده خیابان بهشتی و اطراف آن بودیم که رفته رفته از حجم بار کاسته  و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

رنجبر از رانندگان خواست در معابر شهری با توجه به پایین بودن سرعت ها، از حرکت با سرعت بالا و حرکات مخاطره آمیز  وانجام حرکات نمایشی جدا خوددرای نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم چرا که اگر عابر یا مسافری دیروز از ایستگاه اتوبوس قصد خارج شدن داشت حتما این سواری با وی برخورد  می کرد و دچار مصدومیت و جراحات شدیدی می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز