خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

گزارش مشخصی از ساخت پارکینگ‌های محله‌ای نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۶۶۰

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نسبت به عدم توجه به ساخت پارکینگ‌های محله ای به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: موضوع پارکینگ و ساخت آن مقوله بسیار جدی است که در تمام مصوبات از سال ۹۳ به بعد به شدت مورد توجه بوده است. در شورای پنجم نیز سه مصوبه مشخص درباره پارکینگ موجود است.

او ادامه داد: در بند پ تبصره ۷ قانون بودجه سال ۹۹  نیز مصوبه ای درخصوص مشخص کردن محل خاصی برای دریافت عوارض کسر پارکینگ داشته است که در حوزه پارکینگ های محله ای مورد استفاده قرار گیرد. 

نژادبهرام ادامه داد: درچهار ماهه اول سال۹۹ که مبلغ حدودی ۳۹۵ میلیارد تومان از محل عوارض پارکنیگ وجود داشته، اما با گزارش مناسبی با ساخت پارکینگ های محله یا در محلات روبرو نبودیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه عملکرد کسر پارکینگ ۲۳۶ درصد را نشان می دهد اظهار داشت: اما در همین مدت عملکرد بودجه ۵۸ درصد بوده است و عملا بودجه تخصیص لازم را پیدا نکرده است و گزارش مشخصی از ساخت پارکنیگ محله ای در محلات توسط شهرداری ها نداریم و موضوع در قالب اقدامات جاری مورد توجه نبوده است.

نژادبهرام گفت: از شهردا محترم درخواست می کنم، به این تذکر پاسخ دهند و با توجه به اینکه مازاد بر مبلغ مصوب در طی ۴ ماه اول سال این نگرانی جدی را ایجاد کرد است که اگر قرار است فاصله بین آنچه مصوب شده و آنچه انتظار می رفت زیاد است، این میزان در مسیرهای دیگری هزینه شود و موضوع کسر پارکینگ در حاشیه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز