خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

فوت ۱۱۰ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۳۹

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۸۹۴ بیمار جدید و فوت ۱۱۰ بیمار در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۷۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۴ هزار و ۶۶۶ نفر رسید.

وی با اشاره به میزان فوتی‌های کرونا بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۳۲ هزار و ۱۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۷۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی لاری تاکنون سه میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز