خبرگزاری کار ایران

همزمان با بازگشایی مدارس مطرح شد؛

هشدار فوق‌تخصص آی‌سی‌یو بیمارستان مسیح دانشوری درباره ابتلای کودکان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۲۹۱

فوق تخصص ای‌سی‌یو بیمارستان مسیح دانشوری گفت: اگر کودکان به ویروس کرونا مبتلا شوند ما کشوری نیستیم که بتوانیم مقاومت کنیم و باید به این موضوع دقت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص آی‌سی‌یو بیمارستان مسیح دانشوری و استاد دانشگاه شهید بهشتی در مورد بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس های حضوری در لایو اینستاگرام خود گفت: اگر کودکان به ویروس کرونا مبتلا شوند ما کشوری نیستیم که بتوانیم مقاومت کنیم و باید به این موضوع دقت کنیم.

وی ادامه داد: من طبیب اطفال نیستم اما آنهایی که در این حوزه متخصص هستند در حال حاضر از وضعیتی که بخواهد پیش بیاید نالان هستند، من خواهش می‌کنم از این شرایط بترسید.

هاشمیان بیان کرد: وقتی مدارس را باز کنید و این گرفتاری برای ده بچه پیش بیاید، خدایی نکرده بعد برای تعداد بیشتری پیش می‌آید، اگر هزاران بار بگوییم که بچه‌ها کرونا نمی‌گیرند، اما بچه‌هایی که جثه‌های بزرگتری دارند و مثلاً ۱۲ یا ۱۳ ساله یا بچه‌هایی که در سن بلوغ هستند اگر به ویروس درگیر شوند ما واقعاً خودمان را نمی‌بخشیم.

این فوق تخصص افزود: ما صحنه‌هایی را دیدیم که اگر این عزیزان و روسای ما آن صحنه‌ها را می‌دیدند به واضحی در تلویزیون می‌گفتند که ما اجازه نمی‌دهیم مدارس باز شود، من صحنه‌های بسیار بدی دیدم و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتم.

وی ادامه داد: ما صحنه‌های بسیار فجیعی در مرگ و میر کرونا دیدیم و دیگر حوصله دیدن چیزهای بدتر از این را نداریم لذا هشدار من یک هشدار خاص نسبت به مدارس است و ما کشوری نیستیم که در خصوص درمان کرونا کشور صاحبنظری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز