خبرگزاری کار ایران

توزیع گسترده ماسک و کاور جداکننده در تاکسی‌ها همزمان با آغاز نیمه دوم سال/ثبت نام ۱۵هزار راننده سرویس مدارس

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۱۰۶

مدیرعامل شرکت نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: از امروز اعلام می کنم برنامه مبارزه با کرونا در تاکسیرانی رسما آغاز شده است و در دو هفته پیش رو توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و کاورهای جداکننده به صورت گسترده برای آمادگی برای نیمه دوم سال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا‌، علیرضا قنادان، مدیرعامل شرکت نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جلسه جلسه نظارت و هماهنگی بر ترافیک سطح شهر تهران در آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور شهردار تهران و مدیران شهری برگزار شد گفت: سازمان تاکسیرانی کارگروه ماده ۱۸ را به صورت مشترک با آموزش و پرورش پیش می برد و این جلسات از سه ماه پیش در حال برگزاری بوده است و حداکثر هماهنگی را در این زمینه داشتیم.

او با بیان اینکه شهردار ی دو وظیفه ساماندهی و صدور مجوز برای شرکت‌های مجاز و صلاحیت سنجی رانندگان سرویس مدارس و صدور پرورانه فعالیت را بر عهده دارد گفت: ۱۵۳ شرکت سرویس مدارس صلاحیت سنجی شدند.

قنادان با بیان اینکه تمام مراحل ثبت نام و تایید صلاحیت را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام دادیم افزود: حدود ۱۵ هزار راننده برای سرویس  مدارس اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۰۰ خودرو جدید هستند. 

او ادامه داد: با هماهنگی پلیس برای ۱۵۰ شرکت سرویس مدرسه، دو هفته قبل یک کلاس آموزشی  برگزار و نکات مربوط به پروتکل‌ها آموزش داده شده است.  

قنادان گفت: علاوه بر آموزش به صورت روتین،‌ بروشور مربوط به آموزش نحوه مقابله با کرونا ویژه سرویس مدارس تنظیم و ارسال شد و به صورت الکترونیکی نیز آزمونی در این زمینه انجام می‌شود.

او با بیان اینکه چاپ و تحویل برچسب سرویس مدارس نیز انجام و از امروز توزیع ان در مدارس آغاز می‌شود، افزود: عوامل کنترل و نظارت بر خطوط مستقر هستند، مهمترین اولویت ما در تاکسیرانی ضمن کنترل عرضه و تقاضا، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی گفت: از امروز اعلام می‌کنم برنامه مبارزه با کرونا در تاکسیرانی رسما آغاز شده است و در دو هفته پیش رو توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و کاورهای جداکننده به صورت گسترده برای  آمادگی برای نیمه دوم سال آغاز شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز