خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:

فوت ۱۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۴۷

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۹۲۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری با اشاره به آخرین آمار روزانه ابتلا به کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۰ هزار و ۷۴۶ نفر رسید.

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۹۲۶ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۲۸ هزار و ۵۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۷۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تست های تشخیصی که تاکنون در کشور انجام شده گفت: تا کنون سه میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری درخصوص وضعیت استان های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

او افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز