خبرگزاری کار ایران

رفع کمبود نیروی انسانی در اورژانس در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۹۱

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۲۵ درصد از ماموریت های اورژانس کشور در تهران انجام می‌شود، گفت: رفع کمبود نیروی انسانی بسیاری از فشارها را از روی تکنسین های عملیاتی کم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز چهارشنبه (١٢ شهریورماه)، ملکی رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل سازمان اورژانس کشور برگزارشد، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، خدمات سازمان اورژانس کشور به هموطنان را ارزشمند خواند و گفت: عرصه خدمت عرصه دشواری می باشد و یکی از دغدغه های ما کمبود نیروی انسانی در اورژانس پیش بیمارستانی است.

وی افزود: برای استخدام تکنسین فوریت های پزشکی تمام تلاشمان را خواهیم کرد و کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع خواهد شد.

کولیوند در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت دکتر ملکی در جهت رفع کمبود نیروی انسانی دراورژانس کشور گفت: رفع کمبود نیروی انسانی بسیاری از فشار ها را از روی تکنسین های عملیاتی کم خواهد کرد.

 بنابرگزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، وی افزود: تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور در اورژانس تهران بزرگ ترین تیم عملیات ویژه در کشور است که علاوه بر اینکه در خدمات فوریت های پزشکی به هموطنان ارائه می کنند، دوره های ویژه را گذرانده و در زمان بحران نیز بدون آن که به چرخه عملیات آسیبی برسد از چرخه خارج شده به محل حادثه اعزام می شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد از ماموریت های اورژانس کشور در تهران انجام می شود اضافه کرد: نیروهای اورژانس تهران در مواقع بحران بعنوان اولین نفرات به تمام نقاط کشور جهت امدادرسانی اعزام می شوند و از این رو باید جذب نیرو در اورژانس تهران در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز