خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۱۴۹

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از اجرای طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در این باره اظهار کرد:‌ طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح که در همه تقاطع ها و محل هایی که رفت و آمد عابرین پیاده زیاد است در حال اجراست و طی این طرح ماموران پلیس راهور فاتب، با اشاره  به رانندگان به وسیله دست و راکت از آنها می خواهند که دقیقا در پشت خطوط حک شده مخصوص توقف خودروها و یا همان خطوط احترام به حقوق عابرین پیاده توقف نمایند تا عابرین بتوانند با خیال آسوده و راحت از تقاطع عبور کنند.

وی گفت: در این طرح رانندگان استقبال خوبی داشته اند و به محض مشاهده علایم ودستورات پلیس مستقر در تقاطع می ایستند و دقیقابه آنچه قانون می گوید عمل میکنند و کمال همکاری  و مساعدت را با پلیس دارند.

سرهنگ بهرام آبادی اظهار کرد: گاهی نیز پلیس پس از نشان دادن علامت ایست کنار می ایستد و عکس العمل رانندگان را در این طرح می سنجد و با کمال خوشحالی واحترام به رانندگان عزیز تهرانی باید بگوییم که صد درصد رانندگان  در این طرح سربلند بیرون آمدند وهمگی پشت خط عابر پیاده توقف کردند و این جای بسی خرسندی  و غرور دارد که فرهنگ احترام گذاشتن به حریم و حقوق عابرین پیاده در سطح جامعه رو به افزایش است و همگی رانندگان باید به آن احترام گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز