خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جمع خبرنگاران:

مهمترین مشکل در برخورد با خرده‌فروشان، خلاءهای قانونی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۵۸

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: خلاءهای قانونی از مهمترین مشکل ما در برخورد به خرده‌فروشان مواد مخدر است.

به گزارش ایلنا، سردار مجید کریمی (رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا) در حاشیه طرح ظفر با بیان اینکه یکی از مطالبات برحق مردم مبارزه با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر است، گفت: خلاهای قانونی از مهمترین مشکل ما در برخورد به خرده فروشان مواد مخدر است.

وی ادامه داد: پیش‌نویس جدید قانون تهیه و ارائه شده است و از نمایندگان مجلس درخواست داریم که دست ما را در این خصوص بگیرند و در اصلاح قانون به ما کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ارتکاب جرم در کشور ما پایین است و کسی که جرم می کند اگر با آن برخورد نشود دوباره جرم خود را تکرار می‌کند.

وبا بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا روز گذشته ۴۷۳ هزار کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است، گفت: بیش از ۷۶ درصد از این مواد در مرزهای شرقی کشف شده است؛ همچنین بیش از ۶۷ درصد از مواد کشف شده بر اساس اقدامات اطلاعاتی بوده است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه تا به امروز افزایش ۳۷ درصدی در کشف مواد مخدر داشتیم، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر شدند که افزایش ۱۵ درصدی در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز