خبرگزاری کار ایران

عملیات تعریض راه دسترسی در منطقه آلوارس سبلان خارج از مناطق محیط‌زیست است

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۷۹۹

عملیات تعریض راه دسترسی احداثی در منطقه آلوارس سبلان خارج از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان است

به گزارش ایلنا، معاون فنی حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار داشت: پیرو گزارش های مردمی و سازمانهای مردم نهاد از تخریب در منطقه آلوارس شهرستان سرعین، کارشناسان این اداره کل از محل بازدید نمودند و با توجه به اینکه محل مورد نظر خارج از مناطق تحت مدیریت این اداره کل قرار دارد، موضوع را به ادارات ذیربط منعکس نموده تا با همکاری سایر ارگان های مرتبط موضوع بررسی و رسیدگی لازم و قانونی انجام گیرد.

حسن قاسم پور تصریح کرد: طبق مختصات اعلامی، ارتفاع محل موصوف حدود 1500 متر با اثر طبیعی ملی سبلان فاصله دارد و در خارج از محدوده اثر طبیعی ملی واقع شده است.

قاسم پور با اشاره به ایجاد راه دسترسی در این منطقه افزود: عملیات احداث جاده خاکی گزارش شده در اراضی ملی و مرتعی خارج از محدوده اثر طبیعی ملی سبلان است.

معاون فنی حفاظت محیط زیست استان اردبیل ضمن قدردانی از گزارشهای مردمی و طبیعت دوستان در انعکاس دغدغه ها در حوزه محیط زیست بیان داشت: این اداره کل موضوع را در اسرع وقت بررسی کارشناسی و حقوقی نموده و اشرافیت کامل به موضوع داشته است و چنانچه تکلیفی قانونی در این رابطه بر عهده می داشت قطعا و بدون فوت وقت اقدامات قانونی لازم را معمول می کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط  زیست استان اردبیل، وی همچنین به اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست استان در خصوص تخریب و تصرف در مناطق چهار گانه تحت مدیریت استان اشاره نمود و افزود: کوچکترین تخریب و تصرف در مناطق دور از چشم محیط بانان و حافظان محیط زیست نمانده و این موضوع به صورت مدون در سامانه اطلاعاتی سازمان متبوع انجام و کلیه اقدامات حقوقی و قضایی در این خصوص ثبت و ضبط می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز