خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی گسترده گاراژی در چهاردانگه

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۹۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ در منطقه چهاردانگه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 8:54 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک شهرک صنعتی واقع در چهاردانگه، خیابان زارع به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدوده خارج ازحوزه استحفاظی شهرداری و آتش‌نشانی تهران است، ادامه داد: بلافاصله سه ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه گاراژی به وسعت 4 تا 5 هزار مترمربع بود که در داخل آن سوله‌ها، کارگاه‌ها و مغازه‌هایی با کاربری‌های مختلف حضور داشت. در یکی از سوله‌ها که با سقف‌های ایرانیتی پوشیده شده بود به وسعت 2 هزار مترمربع با کاربری مبل‌سازی دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌ در حال سرایت به دیگر‌ سوله‌ها و مغازه‌های مجاور بود. آتش‌نشانان به سرعت از چند طرف عملیات را آغاز کردند البته یک الی دو مورد انفجار نیز در محل داشتیم که باعث گسترش آتش‌سوزی شده بود اما در نهایت به سرعت آتش‌ مهار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت گزارش نشده است و در ساعت10:35 آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه داده و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز