خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به بیش از هزار نفر در ۸ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۷۹۳

​رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و ۵۸۶نفر توسط ۱۰۹تیم عملیاتی از اول شهریور تا امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت  هلال احمر، مهدی ولی پور با اشاره به گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از اول شهریورماه تا ساعت ۱۵امروز ۹شهریورماه، گفت: هشت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و گیلان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی افزود: در این مدت به هموطنان در ۴۰شهر و روستا امدادرسانی شده و یک هزار و ۵۸۶ نفر از خدمات امدادی بهره مند شدند.

ولی پور درباره نجات و اسکان اضطراری هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی، تاکید کرد: در این مدت با تلاش ۱۰۹تیم عملیاتی متشکل از ۳۵۱ امدادگر و نجاتگر هلال احمر ۲۲نفر به مناطق امن منتقل، ۲۵۵نفر به صورت اضطراری اسکان داده شده و ۵۰ واحد مسکونی از آب تخلیه شد. به علاوه ۱۲دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

به گفته وی، ۶۲دستگاه چادر، ۶۲۰تخته پتو، ۲ هزار و ۱۴۶کیلوگرم نایلون، ۳۷۹بسته غذایی، ۸۸۹ قوطی انواع کنسرو، ۷۸۵ کیلوگرم برنج، ۴۴۱کیلوگرم حبوبات میان متاثران توزیع و عملیات امدادرسانی در استان کرمان همچنان ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز