خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی هزار و ۹۰۵ ابتلای جدید به بیماری کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۵۸۳

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای تشخیص قطعی هزار و ۹۰۵ نفر گزارش شده است که از این تعداد ۸۵۷ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آخرین آمار کرونا در کشور خبر داد و گفت: تعداد بیمارانی شناسایی شده طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای تشخیص قطعی هزار و ۹۰۵ نفر گزارش شده است که از این تعداد ۸۵۷ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی ۳۷۹۱ نفر هستند که برای آنها آرزوی سلامتی داریم. لاری گفت: ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ نفر از هموطنان ما بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب آن مجموع جانباختگان ۲۱ هزار و ۳۵۹ نفر شده‌اند. همچنین تعداد بیماران بدحال سه هزار و ۷۹۱ نفر و تعداد بهبودیافتگان ۳۱۹ هزار ۸۴۷ نفر هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در پایان گفت: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز