خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

فوت یک نفر بر اثر حریق در یک مرکز توانبخشی/ نجات جان ۳۴ نفر

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۴۵۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک مرکز توانبخشی و نجات جان ۳۴ نفر در این مرکز خبر داد و گفت: متاسفانه یک آقا در این حادثه جان خود را از دست داده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰:۲۵ امشب یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز توانبخشی واقع در پیکان شهر، خیابان دوازدهم غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و نردبان بالابر به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مرکز توانبخشی دو طبقه بود که دارای اتاق های متعددی بود. همانطور که می دانید در مراکز توانبخشی معمولا  افرادی که دارای سن زیادی بوده و به دلایلی از جمله کهولت سن و یا بیماری غالب این افراد دارای محدودیت حرکتی هستند و باید حتما به آنها کمک شود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: در یکی از اتاق های طبق روی همکف آتش سوزی اتفاق افتاده بود و این اتاق کاملا شعله ور بود. آتش نشانان با وضعیت بحرانی و نگران کننده ای در این مرکز مواجه بودند و همزمان با خاموش کردن آتش بلافاصله مشغول تخلیه نفرات شده و خوشبختانه موفق شدند در دقایق اولیه بیش از ۳۴ نفر را از این طبقه خارج کنند. 

ملکی تصریح کرد: متاسفانه یک آقا که در اتاقی که کانون اصلی آتش سوزی بود، حضور داشت به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد. متاسفانه این فرد به دلیل محدودیت هایی که داشت نتوانسته بود خود را از اتاق خارج کند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در همان دقایق اولیه آتش را خاموش کردند و همه افرادی که در این ساختمان بودند خارج شدند اما کماکان نیروهای ما در محل حادثه حضور دارند و در حال جستجو در بخش ها و طبقات دیگر هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز